.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واگذاری پیش دبستانیها به آموزش و پرورش

رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی از واگذاری همه پیش دبستانیها به وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت: از این پس هیچ یک از مراکز پیش دبستانی زیر نظر سازمان بهزیستی فعالیت نمی کنند.

علی کریمی فیروزجایی در گفتگو با مهر با اعلام این خبر افزود: جلسه مشترکی را با مسئولان سازمان بهزیستی و وزارت آموزش و پرورش درباره نحوه فعالیت پیش دبستانی ها داشتیم که مقرر شد این دو ارگان هر چه سریعتر در این باره تصمیم گیری کرده و تفاهم نامه همکاری خود را اعلام کنند.

پیش از این نیز حمیدرضا حاجی بابایی در ابتدای ورودش به وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده بود که همه پیش دبستانی ها باید زیر نظر این وزارتخانه و برنامه های درسی ارائه شده از سوی آن فعالیت کنند که این موضوع از سوی مسئولان سازمان بهزیستی که متولی اداره پیش دبستانی ها بودند با استقبال چندانی روبرو نشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: از این پس کودکان پنج و 6 سال زیر نظر وزارت آموزش و پرورش در پیش دبستانی ها آموزش می بینند.

کریمی فیروزجایی ادامه داد: همچنین در این جلسه از مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی خواستیم تا درباره فعالیت مهدکودکها برای کودکان صفر تا چهار سال زیر نظر سازمان بهزیستی مطالعه ای را در عرض دو ماه داشته باشد و نتایج دقیق و کارشناسی شده در این زمینه را اعلام کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 مهر 1389
پشت پرده واگذاري مهد كودك ها به آموزش و پرورش چيست چرا همه يك دفعه به فكر كودك افتادند آيا ما برنامه درست و حسابي براي دانش اموزان داريم اصولا مي شود به كودك پشت صندلي سفت آموزش داد شايد مربيان آنها را مكنيك مثل آزمون استخدامي بگيريم دغدغه فرهنگي و آسيب اجتماعي راه دارد نه كودك را موش ازمايشگاهي قرار دهيم كداميك متخصص صاحبنظر با شما موافق است و...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.